Δεν είναι μυστικό ότι το E-Commerce Marketing είναι πολύπλοκο. Προκειμένου να αναπτύξετε σωστά την επιχείρησή σας διατηρώντας παράλληλα μια καλή απόδοση, είναι απαραίτητο να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον διαφημιστικό σας προϋπολογισμό και το AI E-Commerce. Ενώ πολλοί παράγοντες εμπλέκονται σε αυτή τη διαδικασία, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βελτιώσει σημαντικά μια διαφημιστική καμπάνια. Αυτό το άρθρο έχει σκοπό να εξηγήσει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η τεχνητή νοημοσύνη στη διαφήμιση και πώς μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της απόδοσής της.

Τι είναι το AI

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) είναι ένα σύστημα υπολογιστή που μπορεί να ενεργεί ανεξάρτητα, χωρίς να είναι ρητά προγραμματισμένο. Η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιεί δεδομένα για να κατανοήσει τις συσχετίσεις μεταξύ διαφορετικών παραμέτρων για τη λήψη μέτρων και την επίλυση προβλημάτων.
Το AI χρησιμοποιείται συχνά για εργασίες που οι άνθρωποι θεωρούν δύσκολες ή αδύνατες, όπως η μεγιστοποίηση της απόδοσης των πληρωμένων διαφημίσεων.

Γιατί το AI E-Commerce είναι ζωτικής σημασίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Το κλειδί για επιτυχημένη διαφήμιση σε έναν κόσμο με cookies, είναι η χρήση των δεδομένων πρώτου μέρους σε διαφημιστικές καμπάνιες. Επειδή η Google και το Facebook δεν διαθέτουν αυτά τα δεδομένα, αυτό μπορεί να διακρίνει τις διαφημίσεις σας από όλους τους άλλους ανταγωνιστές, καθιστώντας τις πιο ακριβείς και αποτελεσματικές.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους η τεχνητή νοημοσύνη είναι τόσο σημαντική για τη διαφήμιση ηλεκτρονικού εμπορίου. Εδώ είναι μερικά από τα πιο σημαντικά οφέλη:

Στόχευση κοινού

Το AI είναι ένα απίστευτα ισχυρό εργαλείο για τη στόχευση κοινού. Μπορεί να σας βοηθήσει να στοχεύσετε το κοινό σας με απίστευτη ακρίβεια, γνωρίζοντας ακριβώς ποιον να στοχεύσετε, πότε είναι η καλύτερη στιγμή για να το προσεγγίσετε και σε τι είναι πιθανό να ανταποκριθεί.
Είναι απλό: όσο πιο συγκεκριμένοι μπορείτε να είστε σχετικά με τον τύπο του ατόμου που θέλετε να προσεγγίσετε, τόσο πιο αποτελεσματική θα είναι η καμπάνια σας. Και το AI σας επιτρέπει να κάνετε ακριβώς αυτό!

Επιλογή προϊόντος

Χρησιμοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη, μπορείτε να προβλέψετε ποια προϊόντα είναι πιθανό να έχουν καλή απόδοση στη διαφήμισή σας.

Η τεχνητή νοημοσύνη είναι πιο ακριβής από τους ανθρώπους στο να προβλέψει ποια προϊόντα είναι πιθανό να πετύχουν, σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες μελέτες.

Επιπλέον, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προβλέψει ποιο προϊόν μπορεί να είναι πιο κερδοφόρο στη διαφήμιση και ποιο είναι το πιο ωφέλιμο διαφημιστικό κανάλι για κάθε προϊόν. Αυτό βοηθά τους διαφημιζόμενους να ξοδεύουν με σύνεση τον διαφημιστικό προϋπολογισμό τους και να ενισχύουν την απόδοση της καμπάνιας.

Βελτιστοποίηση προϋπολογισμού και προσφορών

Η διαφήμιση είναι ένα παιχνίδι πρόκλησης. Πρέπει να διαχειρίζεστε ταυτόχρονα πολλές πλατφόρμες, να παρακολουθείτε τις διαφημιστικές καμπάνιες και να διασφαλίζετε ότι λαμβάνετε την καλύτερη απόδοση για τις διαφημιστικές σας δαπάνες.

Εδώ μπαίνει η τεχνητή νοημοσύνη: Μπορεί να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να αξιοποιήσουν περισσότερα από τη διαφήμιση, βελτιστοποιώντας τους προϋπολογισμούς και τις προσφορές 24/7, σε όλα τα διαφημιστικά κανάλια. Είναι σαν να έχετε ένα ολόκληρο τμήμα ειδικών που εργάζονται για εσάς όλο το εικοσιτετράωρο.

Συμπέρασμα

Γίνεται σαφές ότι η τεχνητή νοημοσύνη είναι το μέλλον της τεχνολογίας. Είναι παντού, και γίνεται όλο και πιο περίπλοκη, αλλά και διάχυτη. Και όταν πρόκειται για τις σημερινές υπερ-ανταγωνιστικές αγορές του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι διαδικτυακές επιχειρήσεις που υιοθετούν τη διαφήμιση AI θα αποκτήσουν αθέμιτο πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους.

Πηγή: AdScale

Αν λοιπόν χρειάζεστε κι εσείς βοήθεια για την κατανόηση του AI E-Commerce, μην χάνετε χρόνο! Συμπληρώστε σήμερα κιόλας την παρακάτω φόρμα, για να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να σας παρέχουμε δωρεάν μια πρόταση βασισμένη στις ανάγκες της επιχείρησής σας.