Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι με πάνω από 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες, τα μεγάλα brands συνεχίζουν να επιστρέφουν στο Facebook Ads. Είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα, αλλά την αξιοποιείτε στο έπακρο;
Το Facebook Ads κατέχει εξέχουσα θέση σε κάθε ψηφιακή στρατηγική. Είναι ένας ισχυρός τρόπος στόχευσης τμηματοποιημένου κοινού και είναι ένας από τους, οικονομικά, αποδοτικούς τρόπους για να προσελκύσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Με τόσες πολλές ευκαιρίες που παρέχει το Facebook, είναι εύκολο να χάσετε το παιχνίδι. Γι’ αυτό σας δείχνουμε έξι λάθη που μπορεί να κάνετε με το Facebook Advertising.
1. Ρύθμιση του budget σε επίπεδο καμπάνιας
Όταν δημιουργείτε διαφημίσεις στο Facebook Ads, η προεπιλεγμένη επιλογή έχει οριστεί ώστε οι δαπάνες να είναι στο επίπεδο του διαφημιστικού συνόλου. Αυτό σημαίνει ότι εσείς υπαγορεύετε πόσο πρέπει να πάει σε κάθε κοινό. Αν και αυτό ακούγεται σαν μια εξαιρετική επιλογή, στην πραγματικότητα εμποδίζετε τη μηχανική εκμάθηση του Facebook για τον προσδιορισμό του καλύτερου κοινού για την επιχείρησή σας.
Ο ορισμός της δαπάνης σε επίπεδο καμπάνιας επιτρέπει την κατανομή του σε πολλά διαφημιστικά σύνολα και διαφημίσεις εντός της καμπάνιας. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ξοδέψετε περισσότερα, αλλά θα εγγυηθεί ότι οι δαπάνες σας θα προχωρήσουν περαιτέρω, παρέχοντάς σας καλύτερες γνώσεις με την πάροδο του χρόνου.
2. Συμπερίληψη όλου του κοινού σας σε ένα ad set
Μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να φορτώσετε όλα τα κοινά σας στο πρώτο σας διαφημιστικό σύνολο. Γνωρίζατε όμως ότι η συγκέντρωση υπερβολικά πολλών ενδιαφερόντων σε ένα κοινό, μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στα αποτελέσματά σας; Δεν σας επιτρέπει να δείτε ποιο ακριβώς κοινό είχε καλή απόδοση και πού να ξοδέψετε στη συνέχεια.
Η συμβουλή μας είναι να χωρίσετε 7-8 διαφορετικά ενδιαφέροντα σε 4-5 διαφημιστικά σύνολα. Αυτό θα σας επιτρέψει να δείτε τα καλύτερα και να μάθετε τι λειτουργεί πραγματικά για την επωνυμία σας. Ομοίως, δεν θα πρέπει ποτέ να έχετε υπάρχοντα είδη κοινού (επισκέπτες ιστότοπου, ακόλουθους κ.λπ.) μαζί με νέα και όμοια είδη κοινού. Κάτι τέτοιο θα μειώσει την απόδοση του πιο δυνατού κοινού σας.
3. Στόχευση μόνο ενός (ευρέος) κοινού επαναληπτικού μάρκετινγκ
Κάθε κοινό επαναληπτικού μάρκετινγκ θα ανταποκριθεί διαφορετικά. Από επισκέπτες ιστότοπου, αφοσίωση στα κοινωνικά δίκτυα και περιεχόμενο βίντεο κ.ά.— κάθε κοινό επαναληπτικού μάρκετινγκ έχει μοναδικές ιδιότητες.
Ακόμη και σε αυτές τις μικρότερες ομάδες, για παράδειγμα οι επισκέπτες του ιστότοπού σας για 7 ημέρες είναι πολύ πιο «ζεστό» κοινό από τους επισκέπτες του ιστότοπού σας για 30 ημέρες. Εάν δεν προβάλλετε διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων σε αυτούς τους χρήστες, χάνετε μια τεράστια ευκαιρία. Όσοι έχουν αλληλεπιδράσει πολύ πρόσφατα με την επωνυμία σας θα πρέπει να βλέπουν διαφημίσεις με επίκεντρο τις μετατροπές. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με εκείνα τα είδη κοινού που είναι 20 ημερών και άνω. Για αυτά συνιστούμε να προσπαθήσετε να χρησιμοποιήσετε μια πιο ήπια προσέγγιση, όπως έναν εκπτωτικό κωδικό ή κάτι παρόμοιο, για να τους προσελκύσετε ξανά.
4. Τρέχετε το ίδιο διαφημιστικό για μήνες
Σε κανέναν δεν αρέσει να βλέπει τις ίδιες διαφημίσεις ξανά και ξανά. Ακριβώς όπως οι ενοχλητικές διαφημίσεις στην τηλεόραση που παίζονται ξανά και ξανά, μαθαίνετε γρήγορα να τις αποφεύγετε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι τόσο σημαντικό να ανανεώνετε συχνά το δημιουργικό σας.
Η μη ανανέωση του δημιουργικού σας είναι ένα σημαντικό ζήτημα που παρατηρούμε από τις επωνυμίες που προβάλλουν τις δικές τους διαφημίσεις. Κατά γενικό κανόνα, μας αρέσει να ανανεώνουμε που και που το διαφημιστικό. Για να το κάνουμε αυτό, δημιουργούμε τρεις ή περισσότερες παραλλαγές διαφημίσεων. Κάνοντας αυτό, μπορείτε να δείτε ποιοι τύποι διαφημίσεων λειτουργούν καλύτερα για το κοινό σας — για παράδειγμα, μπορείτε να συγκρίνετε μορφές καρουζέλ και βίντεο. Με τη δοκιμή αυτή των διαφημίσεών σας, μπορείτε να μάθετε ακριβώς πώς να στοχεύσετε το κοινό σας.
5. Μη παρακολούθηση συμβάντων μετατροπής με το Facebook Pixel
Για το τέλος αφήσαμε την παρακολούθηση μετατροπών, που είναι το πιο σημαντικό εργαλείο που έχετε στη διάθεσή σας για να διασφαλίσετε την επιτυχία της διαφήμισης στο Facebook.
Εάν έχετε συνεργαστεί με μια εταιρεία ήδη ή είστε εξοικειωμένοι με τις διαφημίσεις Facebook, τότε θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το pixel είναι ένα κομμάτι κώδικα που μπαίνει στον ιστότοπο ή την εφαρμογή σας για την παρακολούθηση της επισκεψιμότητας και της απόδοσης. Ωστόσο, εξακολουθούμε να βλέπουμε έναν τεράστιο αριθμό επιχειρήσεων που δεν έχουν εγκαταστήσει το pixel στον ιστότοπό τους και ως αποτέλεσμα ρίχνουν χρήματα στα Facebook Ads, χωρίς κανένα στοιχείο ή εικόνα για τα αποτελέσματα που έχουν.
Ένα πλήρως λειτουργικό Pixel θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε τα είδη κοινού επαναληπτικού μάρκετινγκ που αναφέρθηκαν προηγουμένως (από τον ιστότοπό σας), αλλά επίσης θα σας ενημερώσει και για το πόσες μετατροπές επιτυγχάνουν πραγματικά οι διαφημίσεις σας. Το πρώτο σημείο που επισημαίνουμε σε κάθε νέο μας πελάτη που αναλαμβάνουμε (για διαφήμιση στο Facebook), είναι να διασφαλίσει ότι το pixel είναι στη θέση του και λειτουργεί σωστά. Συχνά αυτό απαιτεί δεξιότητες web development, επομένως δεν συνιστούμε να το κάνετε μόνοι σας.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο έχουμε μια αφοσιωμένη ομάδα ειδικών για να διασφαλίσουμε ότι λαμβάνετε τα σωστά αποτελέσματα στις διαφημιστικές δαπάνες σας στο Facebook. Επιτρέψτε μας να διορθώσουμε αυτά τα ζητήματα για εσάς με την υπηρεσία μας Διαφημίσεις Meta Ads.
Γι’ αυτό λοιπόν μην χάνετε χρόνο! Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα Facebook Ads, συμπληρώστε σήμερα κιόλας την παρακάτω φόρμα, για να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να σας παρέχουμε δωρεάν μια πρόταση βασισμένη στις ανάγκες της επιχείρησής σας.