Χάρις στο Διαδίκτυο, μια εταιρεία διαθέτει άπειρα κανάλια και μορφές από τις οποίες μπορεί να δημιουργήσει ψηφιακές διαφημίσεις. Σήμερα, οι πλατφόρμες Digital Ads έχουν πολλαπλούς τρόπους χρέωσης αλλά και επιλογές για τμηματοποίηση κοινού-στόχου, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων για τις εταιρείες στην ψηφιακή τους ανάπτυξη.


Πώς μπορούν τα Digital Ads να συμβάλουν στην ανάπτυξη της εταιρείας μου;
Όπως αναφέραμε, υπάρχει μια τεράστια ποικιλία καναλιών και μορφών που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε για να ενισχύσετε την εμβέλεια και τη θέση της εταιρείας σας στον ψηφιακό κόσμο.
Οι ψηφιακές διαφημίσεις ανοίγουν πόρτες για τις επιχειρήσεις, ώστε να μπορούν να βρουν το κοινό τους, να διαδώσουν την επωνυμία τους και να πραγματοποιήσουν πωλήσεις στο διαδίκτυο. Ωστόσο, είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε πώς λειτουργούν.


Στo Digma μπορούμε να σας βοηθήσουμε να βρείτε τις στρατηγικές και τις καμπάνιες διαφημίσεων που ταιριάζουν καλύτερα στους επιχειρηματικούς στόχους της εταιρείας σας: σας συμβουλεύουμε σχετικά με τους διαθέσιμους τύπους, τους τρόπους με τους οποίους είναι βολικό να επενδύσετε στο digital marketing και κυρίως, πώς να έχετε τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Οι ψηφιακές διαφημίσεις αποτελούν μέρος του συνόλου των εργαλείων που συνθέτουν το μεγάλο πεδίο του ψηφιακού μάρκετινγκ και αποσκοπούν, πρωτίστως, στην προώθηση μιας επωνυμίας, καθώς και των προϊόντων ή των υπηρεσιών της.
Ωστόσο, δίνουν επίσης τη δυνατότητα προσδιορισμού και προσέγγισης διαφορετικών τμημάτων κοινού, δημιουργώντας έτσι μια βάση ποιοτικών δυνητικών πελατών για την εταιρεία.


Η πρόοδος της ψηφιοποίησης έχει τροποποιήσει ουσιαστικά τη συμπεριφορά των καταναλωτών, οι οποίοι είναι πλέον πολύ πιο ενεργοί στις αγοραστικές τους αποφάσεις. Ταυτόχρονα, οι μορφές ψηφιακής προώθησης γίνονται επίσης όλο και πιο περίπλοκες και εξειδικευμένες.
Οι διαφημίσεις Facebook, οι διαφημίσεις Instagram και το Google Ads αποτελούν σήμερα θεμελιώδη βάση για την ανάπτυξη και την ενεργοποίηση ψηφιακών στρατηγικών. Ωστόσο, άλλες μορφές, όπως banners, σύνδεσμοι χορηγίας, email marketing και επαναληπτικό μάρκετινγκ συμβάλλουν επίσης.


5 Πλεονεκτήματα των digital ads


1) ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
Οι δυνατότητες διάδοσης στο Διαδίκτυο ξεπερνούν τα όρια του χρόνου και του χώρου. Οι ψηφιακές διαφημίσεις μπορούν να φτάσουν αμέσως οπουδήποτε στον κόσμο.

2) ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ
Οι πλατφόρμες ενσωματώνουν πολλαπλούς πόρους που επιτρέπουν σε μια εταιρεία να αποθηκεύει τεράστιο όγκο δεδομένων και από αυτόν, να συλλέγει και να αναλύει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το κοινό-στόχο της. Επιπλέον, μπορούν να δημιουργηθούν συγκεκριμένα τμήματα και να δημιουργηθούν ειδικά στοχευμένες καμπάνιες βάσει αυτών.

3) ΜΕΤΡΗΣΗ
Ομοίως, οι πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης μας επιτρέπουν να γνωρίζουμε τα αποτελέσματα των ενεργειών μας σε πραγματικό χρόνο. Δηλαδή μπορεί κάποιος να μετρήσει, αλλά και να αξιολογήσει τόσο την ποιότητα όσο και την αποτελεσματικότητα των ενεργειών που εκτελούνται.
Μια εταιρεία μπορεί να γνωρίζει τον ακριβή αριθμό των χρηστών που είδαν μια διαφήμιση, πόσοι από αυτούς έκαναν κλικ και επίσης πόσες πωλήσεις επιτεύχθηκαν μέσω του εκάστοτε καναλιού.

4) ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Οι ψηφιακές καμπάνιες δεν χρεώνονται εκ των προτέρων, αλλά με βάση τα αποτελέσματα που λαμβάνονται. Υπό αυτή την έννοια, μπορούν να διαχειρίζονται οι ακόλουθες στρατηγικές: κόστος ανά κλικ (CPC), κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις (CPM) ή κόστος ανά απόκτηση (CPA).

5) ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Το ψηφιακό μάρκετινγκ παρέχει τους ίδιους πόρους και δυνατότητες ανάπτυξης για όλα τα επιχειρηματικά μοντέλα: μεγάλες και μεσαίες εταιρείες, καθώς και μικρότερες νεοφυείς επιχειρήσεις.
Ένα μεγάλο πλεονέκτημα των ψηφιακών διαφημίσεων είναι η δυνατότητα εκδημοκρατισμού της διαφήμισης. Μια εταιρεία δεν χρειάζεται να επενδύσει τεράστια χρηματικά ποσά για να αρχίσει να προωθεί και να εργάζεται για τη θέση της στον ιστό. Καθώς επιτυγχάνει καλά αποτελέσματα, θα μπορεί να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τις καμπάνιες της.

ΠΟΙΑ ΕΙΔΗ DIGITAL ADS ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ;

Οι πιο αποτελεσματικές ψηφιακές διαφημίσεις για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης είναι:

Video Marketing: τα βίντεο είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας της επωνυμίας και των προϊόντων ή των υπηρεσιών της. Επιτρέπουν στις επωνυμίες να είναι πιο συναισθηματικές και να συνδέονται με το κοινό σε βαθύτερο επίπεδο.
Social Media Marketing: Τα κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter, το TikTok και το LinkedIn προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών για τη διαφήμιση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Αυτό περιλαμβάνει διαφημίσεις με γραφικά, διαφημίσεις βίντεο και διαφημίσεις PPC (πληρωμής ανά κλικ).
Email Marketing: Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να διατηρείτε επαφή με τους πελάτες σας. Μπορείτε να στείλετε email με προσφορές, νέα και σχετικό περιεχόμενο για να κρατάτε τους πελάτες σας ενήμερους και πιστούς.
Search Ads: Η διαφήμιση μηχανών αναζήτησης, όπως το Google Ads και το Bing Ads, επιτρέπει στις εταιρείες να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν οι χρήστες αναζητούν όρους που σχετίζονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει μεγάλο όγκο επισκεψιμότητας στον ιστότοπο της εταιρείας σας.
Content Marketing: Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι η δημιουργία χρήσιμου και σχετικού περιεχομένου για το κοινό-στόχο της εταιρείας. Αυτό το περιεχόμενο μπορεί να περιλαμβάνει άρθρα, ιστολόγια, γραφήματα και βίντεο που προσελκύουν πελάτες και τοποθετούν την επωνυμία ως ηγέτη στον κλάδο της.
Influencer Marketing: το “μάρκετινγκ επιρροής” συνίσταται στη συνεργασία με προσωπικότητες με επιρροή στα κοινωνικά δίκτυα για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της εταιρείας. Αυτό μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματικό για την προσέγγιση ενός συγκεκριμένου κοινού-στόχου και την οικοδόμηση εμπιστοσύνης στην επωνυμία.
Referral Marketing: το “μάρκετινγκ με συστάσεις” είναι μια μορφή διαφήμισης που βασίζεται στην εμπιστοσύνη που έχουν οι χρήστες στις συστάσεις των φίλων και των γνωστών τους. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την ενσωμάτωση κοινωνικών δικτύων στον ιστότοπο της εταιρείας και τη συγκέντρωση συστάσεων από ικανοποιημένους πελάτες.
Affiliate Marketing: το “μάρκετινγκ συνεργατών” είναι μια μορφή διαφήμισης στην οποία άλλες εταιρείες προωθούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εταιρείας στον ιστότοπο ή στα κοινωνικά δίκτυά τους. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει έσοδα μέσω προμηθειών ή μπόνους για κάθε πώληση ή κλικ που δημιουργείται.
Mobile App Advertising: Η διαφήμιση εφαρμογών για κινητά μπορεί να περιλαμβάνει διαφημίσεις με γραφικά, διαφημίσεις βίντεο και διαφημίσεις πληρωμής ανά κλικ (PPC). Αυτό μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματικό για την προσέγγιση ενός συγκεκριμένου κοινού-στόχου και τη δημιουργία εσόδων μέσω της διαφήμισης.
Retargeting Marketing (Remarketing): Το μάρκετινγκ επαναστόχευσης είναι μια μορφή διαφήμισης που επιτρέπει στις εταιρείες να ακολουθούν χρήστες που έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό τους και να τους εμφανίζουν διαφημίσεις που σχετίζονται με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει μεγάλο όγκο επισκεψιμότητας στον ιστότοπο της εταιρείας και αυξημένες πωλήσεις.


Αυτοί είναι μερικοί από τους πιο αποτελεσματικούς τύπους ψηφιακής διαφήμισης για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης. Είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ πρέπει να είναι προσαρμοσμένη και προσαρμοσμένη στις ανάγκες και τους στόχους της εταιρείας.

Γι’ αυτό λοιπόν μην χάνετε χρόνο! Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα Digital Ads, συμπληρώστε σήμερα κιόλας την παρακάτω φόρμα, για να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να σας παρέχουμε δωρεάν μια πρόταση βασισμένη στις ανάγκες της επιχείρησής σας.