Το 2024, οι content writer παραμένουν ζωτικής σημασίας για τη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου που χτίζει σχέσεις με το κοινό και αποφέρει έσοδα, ξεχωρίζοντας ακόμη και ανάμεσα στις δυνατότητες δημιουργίας περιεχομένου της τεχνητής νοημοσύνης. Το μοναδικό ανθρώπινο «άγγιγμά» τους προσθέτει αξία που η τεχνητή νοημοσύνη από μόνη της δεν μπορεί να αντιγράψει.
Τι είναι ο content writer;
Το να είσαι content writer περιλαμβάνει κάτι περισσότερο από αξιοπρεπείς δεξιότητες γραφής. Οι συγγραφείς περιεχομένου πρέπει να έχουν την ικανότητα να μετατρέπουν οποιαδήποτε πληροφορία σε κάτι εύπεπτο και ελκυστικό για το κοινό.
Με τα εργαλεία AI, οι συγγραφείς μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητά τους στην έρευνα, να δημιουργήσουν ιδέες και ακόμη και να βελτιώσουν τη γραμματική και το στυλ. Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στη δημιουργία προσχέδων πιο γρήγορα, επιτρέποντας στους συγγραφείς να επικεντρωθούν περισσότερο στην προσθήκη μοναδικών πληροφοριών και δημιουργικότητας.
Επιπλέον, ένας συγγραφέας περιεχομένου είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία καλογραμμένου αντιγράφου για τον ιστότοπό σας, τον λογαριασμό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το ενημερωτικό δελτίο, το ηλεκτρονικό βιβλίο ή ακόμα και το φυλλάδιο σας. Οτιδήποτε περιλαμβάνει τον γραπτό λόγο για σκοπούς μάρκετινγκ είναι πιθανό να εμπίπτει στη σφαίρα της συγγραφής περιεχομένου. Ο ρόλος είναι μέρος μιας ομάδας μάρκετινγκ, αλλά είναι ειδικά υπεύθυνος για τη δημιουργία δημιουργικών και συναρπαστικών ιστοριών για το κοινό.
Τι κάνει ένας συγγραφέας περιεχομένου;
Ο στόχος ενός συγγραφέα περιεχομένου είναι να κάνει το κοινό να πάρει μια ευκαιρία για ένα συγκεκριμένο προϊόν, δημιουργώντας σκοπό και αξία γύρω από το προϊόν ή την επωνυμία. Είναι ζωτικής σημασίας για τη μετατροπή των περίεργων επισκεπτών σε πιστούς πελάτες προωθώντας περιεχόμενο πρώτης κατηγορίας. Συχνά, το καλύτερο αποτέλεσμα είναι να κατατάσσουν οι μηχανές αναζήτησης το περιεχόμενό σας μεταξύ των κορυφαίων αποτελεσμάτων όταν ένας χρήστης του Διαδικτύου αναζητά μια λέξη-κλειδί.
Ουσιαστικά, οι συγγραφείς περιεχομένου δημιουργούν, διαχειρίζονται και διανέμουν περιεχόμενο και διασφαλίζουν ότι αυτό το περιεχόμενο είναι βελτιστοποιημένο για τις μηχανές αναζήτησης προκειμένου να οδηγεί την επισκεψιμότητα στον ιστότοπο. Το πιο σημαντικό, ένας συγγραφέας περιεχομένου πρέπει να εντοπίσει το πρόβλημα ενός πελάτη και να το επιλύσει.
Ποιες δεξιότητες χρειάζεται ένας content writer;
Πολλοί λένε ότι δεν υπάρχει μυστική φόρμουλα για να είσαι σπουδαίος συγγραφέας περιεχομένου. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα σύνολα δεξιοτήτων που αναμφίβολα θα σας κάνουν πολύτιμο πλεονέκτημα για οποιαδήποτε ομάδα μάρκετινγκ. Εάν μπορείτε να κατακτήσετε αυτές τις δεξιότητες και να τις εφαρμόσετε στη δουλειά σας, θα είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε την καριέρα σας ως συγγραφέας περιεχομένου.
1. Κερδίστε τους αναγνώστες από την πρώτη κιόλας πρόταση
Το εύρος προσοχής του μέσου ατόμου είναι μόνο οκτώ δευτερόλεπτα. Εάν το δυνητικό κοινό σας δει κάτι που δεν τραβήξει την άμεση προσοχή του, το περιεχόμενό σας θα είναι άσκοπο. Γι’ αυτό είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε έναν εντυπωσιακό τίτλο και ένα δυνατό “άγκιστρο “δόλωμα” στην αρχή οποιουδήποτε περιεχομένου.
2. Εφαρμόστε συγκεκριμένο “τόνο” για την εκάστοτε επωνυμία (brand)
Κάθε μάρκα έχει τον δικό της τρόπο να μεταφέρει ένα μήνυμα στο κοινό της. Κάποια brands είναι πιο casual και προσωπικά, ενώ άλλα έχουν ένα στυλ που απαιτεί τεχνικότητα και αντικειμενικότητα. Ένας καλός συγγραφέας περιεχομένου πρέπει να είναι σε θέση να προσαρμόζεται σε οποιοδήποτε στυλ γραφής. Επιπλέον, θα πρέπει να είναι σε θέση να μετασχηματίζει δεδομένα σε διαφορετικές μορφές, ενώ ταυτόχρονα θα πρέπει αυτά να ταιριάζουν με το εκάστοτε brand.
3. Δώστε προσοχή στις λεπτομέρειες
Τι γίνεται αν διαβάσετε ένα άρθρο και βρείτε ένα τυπογραφικό λάθος; Αμέσως μετά, θα νιώθατε ότι η αξιοπιστία του περιεχομένου έχει μειωθεί τουλάχιστον ελαφρώς. Εμπιστευτείτε μας, δεν θέλετε το κοινό σας να αισθάνεται έτσι. Επομένως, είναι σημαντικό να διορθώσετε οποιεσδήποτε λέξεις ή προτάσεις μπορεί να ακούγονται ασαφείς ή αμφισβητήσιμες, ώστε να παρουσιάζετε την εταιρεία σας ως μια αξιόπιστη εταιρεία.
4. Κατανοήστε τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
Σε αυτήν την εποχή του Διαδικτύου, μεγάλο μέρος της απόδοσης του περιεχομένου σας εξαρτάται από το πόσο καλά αποδίδει στις μηχανές αναζήτησης. Για να κάνετε τους ανθρώπους να διαβάσουν το άρθρο σας, ένας από τους καλύτερους τρόπους είναι να το έχετε υψηλή κατάταξη στη μηχανή αναζήτησης. Η βασική κατανόηση του SEO, του WordPress και των γλωσσών κωδικοποίησης θα σας βοηθήσει επίσης να κερδίσετε επιπλέον πόντους από οποιονδήποτε υπεύθυνο προσλήψεων.
5. Κατανοήστε πλήρως την τεχνητή νοημοσύνη στη γραφή
Οι συγγραφείς περιεχομένου μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν δωρεάν εργαλεία AI όπως το ChatGPT. Αυτά τα εργαλεία βοηθούν στην έρευνα, τη διόρθωση για τον τόνο, το στυλ και τη γραμματική και προτείνουν δημιουργικές ιδέες. Η χρήση τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT δεν είναι μόνο οικονομική, αλλά βελτιώνει και την ποιότητα της γραφής.
Η γνώση των εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης στη γραφή μπορεί να κάνει τη δουλειά ενός συγγραφέα περιεχομένου να ξεχωρίζει. Επιταχύνει τη διαδικασία γραφής, εξασφαλίζοντας γρήγορη παράδοση περιεχομένου υψηλής ποιότητας. Αυτή η ικανότητα μπορεί να διαφοροποιήσει έναν συγγραφέα από τους άλλους, καθιστώντας τον πιο ελκυστικό για τους εργοδότες και τους πελάτες.
6. Να είστε δημιουργικοί
Υπάρχουν δισεκατομμύρια άρθρα στο διαδίκτυο και πολλά από αυτά είναι απλώς αναπαραγωγές άλλων άρθρων. Ως εκ τούτου, ένας συγγραφέας περιεχομένου πρέπει να έχει την ικανότητα να μετατρέπει τις συνηθισμένες πληροφορίες σε ολοκαίνουργιες που να τραβούν την προσοχή του αναγνώστη και να τον κρατούν αφοσιωμένο, κερδίζοντας το ενδιαφέρον του. Χρειάζεται πολλή δημιουργικότητα για να φτιάξεις πολύτιμο περιεχόμενο που να ξεχωρίζει.
Πώς να γίνετε συγγραφέας περιεχομένου χωρίς εμπειρία;
- Διευρύνετε τις γνώσεις σας
- Προσδιορίστε την αγορά/κοινό σας
- Μεγιστοποιήστε την παρουσία σας στο διαδίκτυο
- Δημιουργήστε ένα χαρτοφυλάκιο
- Ξεκινήστε να παρουσιάζετε τις ιδέες σας στο ακροατήριό σας
Αν λοιπόν χρειάζεστε κι εσείς ελκυστικό περιεχόμενο για την επιχείρησή σας και κείμενα για το website σας, μην χάνετε χρόνο! Συμπληρώστε σήμερα κιόλας την παρακάτω φόρμα, για να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να σας παρέχουμε δωρεάν μια πρόταση βασισμένη στις ανάγκες της επιχείρησής σας.